Miiickaan

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Mikaela - 14 juli 2012 10:50

Har inte skrivit något sedan i onsdags ser jag nu, vet inte riktigt beror på men får väl ta det lite nu istället. :) Torsdagen spenderades först i sängen en lång stund, orkade inte riktigt göra något utan sov i stort sätt hela dagen. Men på kvällen kom Anna, Celina och Lollo till oss. Satt ute på altanen och pratade om allt möjligt, anders och david kikade förbi också. Lite senare åkte vi till hova en sväng, träffade hovabor och satt på veras en stund. :) När vi kom hem blev det sängen direkt!


Igår tog jag bussen till stan vid halv nio där Christoffer mötte upp mig och vi for vidare till skövde, sjukhuset. Fyllde på med lite medicin igen, behövdes nog! Efter det åkte vi in i stan och kikade lite, köpte med en liten present till frida. :) Följde med c hem en sväng, myste och tog en promenad med lillen i spöregnet innan jag tog bussen hem vid fyra. Det blev fort att göra sig iordning och ta bussen till frida som bjöd oss på tjejmiddag med jättegod mat &väldigt trevligt sällskap! :) Blev en sväng in till hova också. En bra kväll helt enkelt!

 

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards