Miiickaan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mikaela - 23 mars 2010 19:25

Skolan idag kändes en aning meningslöst eftesom vi bara hade två lektioner, film &öva inför provet imorgon på dom. Menmen iallafall, när jag kom hem blev det att äta och sen sov jag i en timme, hur skönt som helst! Efter det har jag pluggat samhäll och ätit kladdkaka. mums! Nu ska jag försöka fortsätta läsa samhäll och sen vid åtta blir det dating in the dark. =) Finns inte så mycket mer att skriva om eftersom det inte har hänt så mycket mer idag.

  

Av Mikaela - 22 mars 2010 17:56

Känner mig oherhört lättad nu när redovisningen är över, har även lämnat in svenskan och  har precis skrivit klart samhällen. Jag märker att min blogg ofta handlar om skolan men det är mycket av det som är mitt liv just nu, så får det vara helt enkelt. Nu ska jag ägna minst två timmar till att läsa till samhällsprovet som är på onsdag. Ikväll hoppas jag att det är något bra på tven annars blir det att lägga sig tidigt för att så sova längre. =) 


Längtar till helgen som bara den, fyller år &påsklovet börjar. =)

  

Av Mikaela - 21 mars 2010 22:29

Kom hem nyss efter en filmkväll med jennifer, emil, rickard &adam. :) Kollade på en jätte hemsk film och gjorde jätte god milkshake. mums! Har inte blivit så mycket övning till redovisningen imorgon men det ska nog gå bra ändå, kanske är det bättre att hitta på vad man ska säga när man väl står där, hoppas på det bästa. Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova om det nu går efter filmen. ;)

  

Av Mikaela - 21 mars 2010 13:43

Har precis bäddat nytt i sängen så nu kan man somna gott ikväll, kan verkligen behövas efter den här dagen. Den kommer att spenderas med massa läxor &öva in turism redovisningen som ska bli av imorgon, ska faktiskt bli skönt att lägga det bakom sig sen och bara glömma det. Har även samhällsprov &samhälls och svenska inlämning i veckan, men på fredag är vi komplediga och då fyller jag även 18år! =) det är nog första gången man verkligen ser fram emot att fylla år.     

Av Mikaela - 20 mars 2010 22:50

Känner att förra inlägget blev lite konstigt &stressigt. Men nu har jag iallafall kommit hem och humöret är inte på topp alls, känner mig otroligt nere och deppig.. Men jag tror det beror på att jag sov fem timmar inatt &att jag vet hur mycket läxor jag har att göra imorgon. Men det blir iallafall att sova ut först, minst till elva. Som jag skrev förut, så har jag varit hemma hos syrran &slingat håret och det känns väldigt bra även om det bara är jag som märker någon skillnad. Nej, nu funderar jag på att tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och kolla på film &sen sova..

Av Mikaela - 20 mars 2010 18:35

Kom hem väldigt sent igår och gick upp väldigt tidigt imorse för att jag skulle hem till syrran och slinga håret. Så nu är håret mycket ljusare, känns mycket bättre. :) Efter det hann jag bara hem en kort stund och sen kom jennier  &dom hämtade mig och nu har vi lagat &ätit tacos och nu sitter vi här och har det trevligt. =)



Av Mikaela - 19 mars 2010 21:05

Sitter med datorn i knät och väntar på malin &nicole, har precis gjort mig iordning så nu är jag klar. Vi ska hem till oscar &dom en sväng, hoppas på en trevlig kväll. =)  imorgon blir det att gå upp tidigt för att vara lördag för ska hem till syrran som ska hjälpa mig att slinga håret, behövs verkligen nu så mörkt som det har blivit.

 

 

Jag just nu och en sak till ni måste lyssna på: Set apart this dream - Flyleaf

Av Mikaela - 19 mars 2010 10:19

Sitter i skolan och har turism, händer inte så jätte mycket men en sak är att det är svinkallt, fringrarna är helt iskalla och man får frysfläckar över allt. Vill hem till min varma goa säng! Nästa lektion är det turism igen men då blir det gott fika. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, skriva klart svenskan &läsa lite på samhällen. Ikväll blir det nog ner till Emil &jennifer en sväng. =)

 

nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller hela 18år &utgång på lördagen efter. :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards