Miiickaan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mikaela - 18 mars 2010 19:15

Sitter och tänker på att det inte alls var länge sedan man började gymnasiet och att det bara är ett och ett halv år kvar. Jag vet att vi haft många tjafs &bråk i klassen men jag är väldigt glad att jag har kommit i samma klass som just er iallafall, kan inte tänka mig att gå på gymnasiet utan er. Även fast vi har bråkat och tjafsat om både stora och små saker så har det alltid löst sig på något sätt. Våran klass är bra. :) man får ta vara på den tiden som är kvar för sen splittras vi, hemskt men det är ju så. :( <3

Av Mikaela - 18 mars 2010 17:24

Ingen skola för min del idag, utan sjukhuset för att få medicinen. Skrev också i lappen om utomlands så nu väntar jag på ett svar &hoppas att jag ska få åka. =) Tre hela veckor utomlands med träning &rätt mat och stekande sol i sommar, perfekt!

 

Nu sitter jag här med svenskan &samhällen, svenskan skulle egentligen varit inlämnad idag men var ju ledig så har inte lämnat in den och den är heller inte klar och den verkar inte kunna bli det heller. Skulle egentligen ha följt med jennifer, emil &adam ner till emils nya lägenhet/radhus men eftersom den andra tänker lämna in svenskan imorgon måste jag ju också göra det så blir inget med det utan det blir att sitta här hela kvällen och skriva klart svenskan, jätte kul.. inte.

 

Av Mikaela - 17 mars 2010 19:04

Jag kan inte förstå att man kan bli så skoltrött, egentligen har vi inte mycket läxor men ändå så känns det som tusen. Det blir så mycket att inget blir gjort istället men imorgon blir det sjukhuset och då tänker jag ta med datorn och jobba med både svenskan &samhällen. Båda dom måste bli klara imorgon så det gäller att dom blir det också. Fick tag på bilder från mässan i karlstad, så här kommer dom! :)


Klicka på bilderna för att få större bild.  

                          


Av Mikaela - 16 mars 2010 21:04

Idag var det mässa i karlstad för oss i hp2, det var faktiskt roligt bara att det blev lite långtråkigt eftersom det inte var så många som kom och besökte och blev därför inte så många köpare. Men det var iallafall ett fint ställe, lite synd att det inte på va på skolan, det var istället på något ställe som hette Uno. Underhållning var det också, både dans &sång. En till rolig sak är också att vi vann 2:a pris för vårigmonter. :) trodde inte vi skulle vinna något, men det gjorde vi. Nästan alla priser gick till oss i klassen och väldigt få till dom andra skolorna som var med i mässan. =) vi är nog bra ändå!

 

ska försöka fixa bilder från mässan på något sätt. :)

 

Det känns som om det oherhört mycket i skolan nu och jag orkar verkligen inte göra något, idag efter att vi kom hem har jag suttit med kosten nästan hela dagen, och blev inte klar med det heller. Sen är det även samhäll, svenska, turism och säkert något mer som jag har glömt. gaaah, jag orkar inte!

 

 

Av Mikaela - 15 mars 2010 20:51

Skövde idag med syrran &mamma, hittade iallafall ett par skor, en tröja, två bhar, foundation &nagellack. Ett problem som blev var att skorna inte fanns i storlek så var tvungen att ta bussen in till stan &köpa dom där istället, det är tur att det finns någon som kan hjälpa en med stadtsbussarnas mysterium. ;) haha

 

Tog kort på det jag köpte, blev väldigt slarvigt men jag tog bilder först men kameran krånglade och sparade inte en enda av dom, så tog nya lite väl snabbt.   

Skor: Din sko

Bhar: Cubus, den rosa ser ut att ha två olika färger men det har den inte egentligen.

Vanlig tröja: Cubus

Foundation &nagellack: Lindex

Av Mikaela - 15 mars 2010 10:10

Ska nu snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, för sen vid tolv blir det att åka till skövde och kika lite affärer. Skulle behöva köpa bh, skor &smink och gärna någon tröja. Får se hur det blir med det. =) Sen när jag kommer hem måste jag plugga, gjorde aldrig det igår av ren lathet. Nej, nu måste jag duscha. :)

Av Mikaela - 14 mars 2010 12:52

Dagen idag kommer spenderas med endel läxor, har både kost, svenska &turism att göra. Men det kommer nog gå bra, innan jag börjar med det får det nog bli en lång &varm dusch. Behöver även städa lite på rummet idag så det får det väl också bli. Livet är inte lätt just nu, har ont i knäna &ryggen efter pulkaåkningen igår. ;) haha

 

Även om åren blir fler &fler kommer du alltid finnas kvar där på något sätt. :)

Av Mikaela - 13 mars 2010 22:03

Åkte hem till emil &jennifer vid tre nån gång, då blev det att åka pulka efter fyrhjulingen och sen tog vi även en sväng med fyrhjulingen över isen och åkte ännu längre, riktigt skönt väder och roligt att åka. :)

 

Nu på kvällen blev det bara en hemmakväll, kollade på melodifestivalen med mamma &pappa. Även om jag röstade och hoppas på timotej är jag väldigt glad för att Anna vann, tur att inte salem vann det hade jag inte velat. Han satt där på stolen och verkade inte äns glad över att han låg bra till vid röstningen från dom andra. Så att Anna vann var riktigt kul. =)

 

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards