Miiickaan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mikaela - 5 mars 2010 18:04

Fredagar i skolan är alltid väldigt lugna, bara tre lektioner &fika på den ena. Kan inte bli så mycket bättre. Hade lite problem nu precis men jag hoppas dom är lösta nu, gäller bara att personen i fråga vaknar och gör det innan det är försent. =) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Filmkvällen verkar inte bli av, kanske blir det en hemmakväll men det känns ganska okej ändå. Blir ju roligt imorgon. =) iallafall hoppas jag det. Nej, nu snart ska jag ta en varm dusch &fixa mig lite ifall något skulle hända.

Av Mikaela - 4 mars 2010 21:29

Den här dagen har kännts en aning seg, eftersom vi har massa hål emellan alla lektikoner.  Men iallafall slutade kvart över tre och var hemma halv fem, åt tacos och efter det började jag med samhällen &pratade med sara en stor del av dagen. :) trevligt. Känner att jag har hållt på med samhällen väldigt mycket &länge så får hoppas att det visar resultat. Nej, nu ska jag sova. Tänkte att somnar jag redan nu, blir det en timmes längre sömn, gör jätte mycket!

 

Imorgon blir det nog filmkväll med några, mysigt. Och på fredag blir det fest i sjötorp. Hoppas på en lyckad helg bara att den kommer innehålla mycket pluggande också, menmen det får gå helt enkelt. :)

Av Mikaela - 3 mars 2010 20:02

Dagen idag har varit lite stressig, har kännt mig väldigt trött. På kosten fick jag göra två satser chokladsufflé, vilket inte var det lättaste. Kanske inte är så jätte svårt egentligen, men för mig som inte äns kan knäcka ägg blir det inte så lätt, men kan faktiskt det nu. Iallafall var reseptet dåligt och det smakade inge vidare. Menmen. :)

Nu snart ska jag göra varmchoklad och göra klart samhällen och ikväll är det äntligen andra avenyn, efter tre veckors uppehåll för tråkiga OS.  :)

 

Mitt &mammas äventyr genom "skogen" kommer jag nog alltid minnas. :)

Av Mikaela - 2 mars 2010 17:49

Det är verkligen något som saknas, det är tomt, men mer tänker jag inte berätta för det vill jag hålla för mig själv.. Vad meningslöst det känns att blogga när man inte har något att säga egentligen. Vardagarna ser näst in till lika dana ut, upp tidigt, göra sig iordninig, åka till skolan, sen hem, äta och kolla på tv, sitta här en stund och sen plugga, åter igen tv och sen sängen. Så intressant är det. ;) längtar tills helgen även om jag inte vet vad som händer så blir det mer händelserikt än det här. Ja, just ikväll är det även dating in the dark på tven, måste man ju se. =)

Av Mikaela - 1 mars 2010 17:54

Nu är det måndag och skolan är i fullgång igen, idag fixade vi mest med montern som vi ska ha sen när vi åker på mässa i karlstad. Den blir faktiskt riktigt fin &vårtemat blir också bra. =) nu sitter jag här och som vanligt jobbar med turismen, längtar tills det är över. Ska nu snart gå ner och kolla lite på tv, något bra ikväll?

 

Börjar bli bråttom med att skriva utomlandasansökan &skicka in, vet inte vad jag ska kalla det. Jag hoppas verkligen att jag, fanny &elin ska kunna åka utomlands i tre hela veckor, tänk vad underbart. Det är ju inte som en vanlig semester men man tillbringar en stor del av tiden i solen. Tränar mycket &äter rätt och det bästa av allt så blir man brun. :) och sen hinner man sakna allt här hemma också, kommer bli extra roligt att träffa alla och familjen såklart. Åååh, vad jag vill åka!

 

En sak till, den här reklamen om apoteket är ju underbar, den passar så himla bra eftersom det är precis så det är, dom hjälper oss att må bra genom livet. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards