Miiickaan

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Mikaela - 3 februari 2010 19:22

Skrev ett inlägg precis innan jag åkte hem från skolan, men sidan har visst haft vissa problem så det sparades aldrig menmen. Åkte hem innan sista lektionen, för jag hade ont i huvudet och kände mig inte alls pigg. Hade tänkt att sova en stund men det har det inte blivit något med. Har jobbat med turismen och spelat sims en stund. Nu sitter jag här och väntar på halv åtta hos mig och sen ska jag titta på andra avenyn men gör det på datorn för vill lägga mig extra tidigt ikväll. Så man kan känna  sig något bättre och utvilad imorgon.

 

Idag har det blivit ännu mera snö och det går snart inte att gå ut genom dörren, kanske blir vi insnöade, vem vet? Men jag måste medge att det har blivit väldigt mysigt med all snö, så här mycket snö har det nog inte varit på flera år. Man får väl hålla tummarna på att nu när det har varit en riktig vinter så borde det få bli en riktig sommar, med mycket sol &värme. Kommer nog också spendera tre veckor i spaninen med Fanny&Elin, vore så himla kul ser fram emot det. :) hoppas!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards