Miiickaan

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Mikaela - 8 februari 2010 22:06

Nu ska jag snart sova men tänkte skriva lite innan, inte för att det blir om något speciellet. Dagen i skolan har faktiskt varit riktig kul Öyestein hade alla möjliga idér för sig som gjorde lektionerna roligare. Sprang runt i skolan och letade efter gömda lappar till exempel. När jag kom hem från skolan spenderade jag nästan tre timmar framför soffan, lagade även pyttipanna och åt massa onyttigt. Måste verkligen börja ända, känner mig uppblåst hela tiden. Nej, nu får det vara ett slut på det här och verkligen börja träna på crosstrainern, den bara står där i hallen och ingen använder den. Menmen, det kommer iallafall inte hända idag för nu ska jag krypa ner i sägen och mysa med kissen som redan sover sött i min säng. =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards