Miiickaan

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Mikaela - 7 februari 2010 14:46

Nu är det söndag igen, känner mig inte riktig pigg. Växlar från kall till varm, kanske hade jag inte dom bästa kläderna på mig i fredags för det här vädret. Men man får skylla sig själv helt enkelt. Idag måste jag iallafall plugga turism och engelska men innan det blir det en lång dusch och kanske lite sims spelande. =)

 

Att komma på saker som man har gjort och man inte kommer ihåg är hemskt..

Känner mig förjävlig...... :(

Av Mikaela - 7 februari 2010 01:17

Kvällen spenderades med Daniela &Carolina, trevligt trevligt. =)

Här kommer även lite bilder från igår.


  Nicole, Jag och Jennifer.   Jennifer och Melinda.     

   Nathalie, Jennifer, Julia, Elin och Helen.

Melinda, Jag, Rebecca, Jenny, Julia och Amanda.

Malin, Jenny, Jag och Veronica.

   Jag och Erika.   Jennifer, Amanda, Daniela och Josefin

Sara och Jag.   

Carolina, Josefin, Elin, Daniela, Melinda och Jennifer.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards