Miiickaan

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Mikaela - 11 februari 2010 20:11

Jag måste verkligen försöka fixa det här med att inte äta godis utan tänka på vad man får i sig. Kanske vore det något att sluta med p-pillerna det var ju dom som förstörde allt från första början, innan dom kunde jag äta vad som helst utan att det syndes. Jag mår verkligen jätte dåligt över hur jag ser ut nu, vet att vissa stör sig på att jag säger att jag är tjock men det är inte det de handlar om, det handlar om att jag vill se ut som jag gjorde förut &inte behöva känna den där känslan som jag känner varje dag numera när jag går ut genom dörren. Det måste bli ändring även om det är svårt. Godis är verkligen så himla gott och hjälper mot stress tycker jag.. Men från och med idag ska försöka att bara äta godis på lördagar och kanske fredagar, att sluta helt vore ju ännu bättre men det är nog att satsa för mycket.

 

Nog om det negativa, nu har mitt lov mer eller mindre börjat ingen skola imorgon eftersom jag ska till sjukhuset sen blir det även att klippa håret, behövligt! Nu snart blir det made in sweden. =)

 

Play - famous     ( väldigt bra i think )

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards