Miiickaan

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Mikaela - 26 februari 2010 19:41

Ligger i min säng med datorn i knät och går igenom min bilddagbok enda från början av då jag började med bilddagbok. Det är väl snart dags att sluta, sidan är inte så rolig längre och bloggen innebär nästan samma sak utan att folk behöver störa sig på att jag använder samma bilder hela tiden. :) dessutom är blogg roligare. 

 

Jag saknar den gamla tiden, gullstensskolan och allt där. Vi hade så bra och så roligt allihopa. Stunderna hemma hos jens, studerna i skagersvik, över allt i hela gullspångskommun nästan. Hittade några bilder, här kommer dom. =)  

Alla bilder kommer även från sommaren, vill ha sommar nu!

 

                                         

Av Mikaela - 26 februari 2010 17:31

Fredagar i skolan är faktiskt väldigt bra, först samhäll och sen två turismlektioner. Fixade lite med montern, åkte iväg och köpte tapeter &en gardin, kommer bli fint får vi hoppas. Letade också efter en försäljning för klasser, så vi ska nog börja sälja snart för att kunna åka på gothland i augusti med turismen.  =) Efter skolan gick, jag, celina, sara &josefin ner till stan åt på grottan och gick i stan och kikade. Köpte faoundation &ett armband. Tänkte egentligen köpa boken, ljudet av ditt hjärta men blev inte så sen iallafall, kanske finns att låna någon stans.

 

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och vet inte heller om jag orkar göra något, antingen filmkväll eller hälsa på desse &dom en sväng. =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards