Miiickaan

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Mikaela - 10 februari 2010 21:56

Dagen idag har varit ganska lång men den har gått fort. Lektioner och lite sådär, sista var kost och jag &celina skulle göra chockladglass och brownies, och den blev stenhård och jag menar verkligen stenhård, fick använda kniv för att kunna få den i bitar, men den var god iallafall. Idag har vi även fått tillbaka omdömena och dom såg faktiskt riktigt bra ut, ska bara försöka hålla mig kvar så &höja mig i ett ämne. Får se hur det går men nu har jag iallafall fått mer lust till att gå in för skolan.

 

Det är mycket runt om kring nu känns det som, ska bli väldigt skönt med en vecka lov, vet inte vad som händer under lovet men blir att sova och jobba med turismen, få den klar har jag tänkt iallafall. Nej, nu ska jag krypa ner i sägen och sova, skola imorgon igen men har faktikt sovmorgon till fem i halv elva så kan åka med kvart över nio bussen. Sista dagen innan lovet för på fredag blir det sjukhuset &klippa håret sen kanske det blir middag med några vänner och ta det lungt. =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards