Miiickaan

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 20 mars 2011 21:50

Kom nyss hem från en alldeles perfekt söndag tillbringad med timmy, daniel &viktor. :) sysslade med lite allt möjligt, lagade mat &fruktsallad till efterrätt, mums! Nu ligger jag här i sängen och kollar på bigbrother sen får det bli en film. :)


   

Av Mikaela - 20 mars 2011 12:59

Ligger här i sängen och pratar med jennifer &daniela. Ska nu snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, sen åka till viktor, daniel och timmy. :) Trevlig kväll igår, förfest hos nicole sen en sväng till timmy och förfesta där sen statt &efter allt somnade jag på viktors soffa, kom hem vid halv sex. Blir så frustrerade över mina leder, dom måste bli bra snart..

 

Av Mikaela - 19 mars 2011 10:15

Vaknade vid halv nio redan eftersom det blir alldeles för ljust på rummet. Två bullar till frukost är en riktigt bra start på dagen måste jag säga! :) Tänkte vila en stund till, känner mig fortfarande trött. Sen blir det att fixa för kvällen, löshåret &allt. Ikväll blir det förfest med flickorna hos nicole &sen statt. :)

  

Av Mikaela - 18 mars 2011 19:37

Nu är det äntligen fredag &helgen är här igen! :) Skola som vanligt och sen fick jag och syrrran skjuts ner till stan av anna, vi solade på suncity &träffade daniel en snabbis. När vi väl kom hem blev det jättegod mat och nu har jag gjort mig iordning, om en stund kommer kim &dom och hämtar mig sen ner till nicole. :)

  

Av Mikaela - 17 mars 2011 18:40

Skrev ett inlägg förut men innan jag hann spara så startade min dator om sig, lyckat! Så nu orkar jag inte skriva om allt, men förkortat så stod det att studentmössan har kommit och onödiga saker att lägga energi på tar upp alldeles för mycket energi. Nu ligger jag här i sängen och väntar på att daniel ska komma hit och göra mig sällskap, behöver verkligen dig nu vännen. :)

 

1998-2011, åren från lekis-till skolans slut. Nu är dom snart helt slut, sorgligt.

  

Av Mikaela - 16 mars 2011 16:30

Slutade en timme tidigare, vilket är jätteskönt! Att komma hem vid halv fyra gör så mycket. Det är en hel extra timme innan man måste börja plugga. Har tänkt ta en powernap på trettio minuter för att sen börja plugga. Väldigt tråkiga inlägg, men händer inte mycket mer än såhär. ;)

Jessie J - Who you are

  

Av Mikaela - 15 mars 2011 18:39

Somnade framför tven en stund förut, väldigt behövligt men ska nu kasta mig in i böckerna och plugga personal adimistration hela kvällen. Det har inte hänt så mycket idag, skola &möte annars inget. Men nu blir det som sagt plugga och senare får jag väl hoppas det är något bra på tv så man har något att koppla av till. :)

   

Av Mikaela - 14 mars 2011 18:35

Att plugga går verkligen inte bra, hittar allt annat att göra än just det. Men nu ska jag tvinga mig själv till att plugga. Förutom det så kom studentklänningen från nelly förut men får bli att skicka tillbaka den, alldeles för kort för min smak. Och plus att man kanske är så jättenykter den dagen och inte tänker riktigt när man böjer sig ner så nej, får leta vidare. :) vill hitta den perfekta.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards