Miiickaan

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 25 mars 2011 13:43

Vaknade vid halv nio och satte igång med engelskan nästan direkt, så känner mig jätteduktig. Har lite kvar att göra men det får bli på söndag. Nu är det ju helg och det händer mycket i helgen. Imorgon fyller ju vi år och eftersom vi ska till göteborg med turismen så får vi fira oss här hemma med familjen redan idag istället. :) presenter, smörgåstårta &annat gott. Ser ut att bli en toppen helg!

Av Mikaela - 24 mars 2011 20:48

Har varit en lång dag och vi har fått mycket gjort känns det som. Eftersom det är projektdagar nu, så arbetade vi med rapporten och powerpointen. Efter det tog vi bussen ner till stan och köpte transferpapper, används vid egena tryck på kläder. Sen
åkte vi hem hit och åt, sen vidare och köpa vita t-shirtar som vi ska tycka på, men det hann vi aldrig idag så kanske blir imorgon. Efter det blev det en sväng tillbaka till skövde för att sola med syrran, fick allt lite mer färg. :) 

Av Mikaela - 23 mars 2011 19:34

Nu är religon inlämningen klar, eller egentligen inte men enligt mig så får den vara det. Eftersom religon inte är något ämne som jag tycker om så räcker g gott och väl. :) Aja, när som helst kommer daniela &carro och hämtar mig och syrran och så blir det förbi ica och köpa något gott sen upp till jennifer en sväng! :) Kommer nog bli ett trevligt avslut på dom här studiedagarna.

 

Av Mikaela - 23 mars 2011 12:18

Det är bara att försöka lägga allt det där om operationen åt sidan, vet inte när den kommer bli av så är ingen idé att lägga energi på det redan. När det väl blir av så får man väl bara hoppas att den går bra och man kan gå som som en "vanlig" person efteråt. Nu har jag tänkt vila en stund och sen hoppa in i dushen och fixa mig lite, efter det blir det att skriva klart inlämningen till religonen och sen ska jag träffa mina fina flickor daniela &carolina. :) utan vännerna vore jag ingenting. 


 

Av Mikaela - 22 mars 2011 23:52

Det är vid såna här tillfällen som jag blir så himla trött på att vara sjuk. Har kunnat acceptera att jag har en sjukdom och har lärt mig leva med den, men nu när man får höra att höftlederna är så förstörda så kommer behöva en höftoperation längre fram. Känns inte som om det vore sant, jag är bara 18år och borde inte behöva göra en sån operation. Det går inte ihop i min hjärna att jag kommer sätta in en höftprotes, något som inte tillhör min kropp som sen ska bli en fungerande led. Nej, jag vill inte. Har lust att skita i allt som det är just nu, bara lägga mig ner och skita i det.  Såhär får man ju inte heller tänka men det är inte lätt att tänka positivt vid något sånt här, visst operationen kan ju göra så att leden blir bra upp till tio år. Men det är verkligen inte roligt, vill bara fungera som alla andra..

 

Av Mikaela - 22 mars 2011 10:53

Ska nu snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, för sen blir det en sväng till skövde. :) Kika lite affärer och träffa jonas en sväng, trevligt! Men innan det måste jag hinna plocka iordning på rummet och laga mat, så måste skynda. Ha det fint! :)

 

Av Mikaela - 21 mars 2011 10:18

Vaknade för kanske tjugo minuter sen och ska snart gå ner och äta en god frukost. :) Den här veckan kommer bli väldigt skön eftersom vi har tre studiedagar &två projektdagar. Har egentligen ganska mycket läxor som jag borde göra. Men det får
bli sen. Idag blir det nog att träffa jennifer, daniela &nicole. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards