Miiickaan

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 10 mars 2011 17:57

Det är bara så typiskt på något sätt, man förlåter och tror att den har ångrat sig men sen inser man att det var ett stort misstag att förlåta från första början. Men så kan det gå. Aja, jag ska inte bry mig. :) Ser för övrigt fram emot helgen, lutar mot bowling och gott dricka med härliga personer! Bättre kan det ju inte bli.

  

Av Mikaela - 10 mars 2011 08:26

Sitter i skolan på första lektionen, är hur trött som helst. Skulle vara väldigt skönt att få lägga sig i sin varma goa säng och sova en stund, men det får man ju inte. Utan nu är det en lång skoldag med massa lektioner som gäller. Efter skolan ska jag till vård -centralen och ta prover, sen hem och kolla på någon film &sova en stund. Ikväll kommer kanske bullen och hälsar på och gör mig sällskap. :)

  

Av Mikaela - 9 mars 2011 17:33

Har precis klickat hem både studentklänningen &en helt underbar ziperall. Självklart att man hade velat ha en onepiece men dom här ju näst in till lika dana bara att dom inte kostar alldeles för mycket. :) Verkar som om den inte levereras förens den 22 april och det är ju ett tag kvar, plus att det är nu den behövs när det är kallt. Men aja, kommer bli mysigt i vilket fall skulle jag tro.

 

  

Av Mikaela - 9 mars 2011 15:33

Har nyss kommit hem från karlstad, har varit där och kollat på universitet. Kul och se vad man kan tänkas gå sen, även fast jag inte är riktigt säker på vad jag ska gå än. Det kommer nog. :) Vi passade även på att äta på teachers, mums! Nu ska jag vila en stund och sen vet jag inte vad man ska kunna hitta på.

  

Av Mikaela - 8 mars 2011 21:38

Jävla studentklänning, skulle precis skicka efter den men tro på fan att precis när jag ska klicka så står det att den inte finns i lager eller har utgått. Så jävla irriterande eftersom den fanns vid åtta då jag hade tänkt skicka efter den men tänkte att det var bäst att prata med mamma först, fan! Om den kommer in igen så är det första jag tänker göra är att skicka efter den fort som fan..

  

Av Mikaela - 8 mars 2011 18:26

Imorse var jag på vårdcentralen för att få medicin, allt som kunde gå fel gick fel men hann iallafall med bussen till skolan som tur var. Efter skolan tog jag, anna &syrran en sväng till stan och gick till kommunhuset för att få information om en del hus till redovisningen men fanns väl inte sådär jättemycket att hämta menmen. Sen åkte vi till öb och köpte med oss massa gott, färdkost till imorgon bland annat. :) Nu ska jag nog vila en stund och lite senare blir det att äta en semla. Det får man ju inte missa på semladagen och det bästa är att man inte behöver känna sig skyldig. :)     

 

Av Mikaela - 7 mars 2011 21:03

Har precis bäddat ner mig i sängen, känner mig helt genomfrusen. Tog nog på mig skinjackan lite väl tidigt, men nu vill jag faktiskt ha vår! Det har varit en lång dag men trevlig. Faoundationet fanns vilket var tur eftersom det alltid brukar vara slut. Sen blev det att fika med jonas, varm choklad med vispgrädde. :) Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av stylisterna och sen blir det sängen för min del. Godnatt!

  

Av Mikaela - 7 mars 2011 11:33

Sitter i skolan på turismen, jobbar väl inte sådär jättemycket. Men ska leta information om det imorgon istället så får fixa det hemma. Efter den här lektionen har vi hål i två timmar sen sista lektionen. Efter skolan ska jag till skövde en sväng och köpa faoundation, passar även på att ta en fika med jonas. :) Och förresten sitter här och kollar på mysiga dressar, one piece och ziperall. Får nog beställa en, dom är ju bara för myiga och plus att om man köper en ziperall så kostar den bara halva priset. :)

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards