Miiickaan

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 20 april 2011 16:19

Kom ingen ziperall idag heller, blir så besviken. Går och väntar men den kommer aldrig. Menmen, imorgon kanske. Var nyss ute och övningskörde med pappa en sväng, går faktiskt bara bättre och bättre. :) men är långt ifrån körkortet. Nu snart
ska jag börja fixa mig för kvällen blir grilla &några glas vin med trevligt sällskap. :)

 

Av Mikaela - 20 april 2011 13:12

Kom hem från mariestad för en stund sen, var där med mamma och klippte håret. Så nu är det aning kortare men det slitna är borta så det är ju skönt. :) Ziperallen hade inte kommit igår trots allt men hoppas den kommer till brevlådan idag, vore mysigt. Har hunnit plocka iordning på rummet så nu ser det inte ut som något bomb nedslag längre. Nu ska jag nog snart sätta igång och plugga, iallafall försöka.

 

Av Mikaela - 19 april 2011 14:21

Har precis kollat på the bounty hunter, riktigt bra film. :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, sen blir det frukost/middag. Efter det måste jag ner till banken och föra över pengar, sen till ica och äntligen hämta ut min ziperall som har kommit! Kommer nog bli favoritkläderna sen kan jag tänka mig. Ikväll blir det nog att hälsa på jennifer en sväng och spela mario party. :)

 

Av Mikaela - 18 april 2011 13:23

Vaknade vid tio nån gång, härligt det är att få sova tills man vaknar av sig själv. :) ligger här och kollar på studentklänningar igen, spelar nog ingen roll hur många gånger man letar för man hittar hela tiden någon som är bättre. Men den här gången tror jag att jag har hittat rätt, det var så jag hade tänkt mig från början att den skulle se ut. Ska nu snart hoppa in i duschen &sen göra mig iordning, lite senare blir att åka upp till jennifer &träffa flickorna. :) lutade mot grillning.


 

 

Av Mikaela - 17 april 2011 22:06

Har faktiskt varit en riktig bra dag idag, har mått bättre än vad jag har gjort på väldigt länge. Nu menade jag inte med lederna utan mer psysiskt. Övningskört en hel del, till och med i trafikljusen i stan. Fast lyckades få kärringstopp såklart, duktiga jag! ;) Nu ska jag snart krypa ner under täcket och kolla på en film, sen blir det sova. Kanske följer med mamma till stan imorgon, annars vet jag inte riktigt vad som händer.

 

Av Mikaela - 17 april 2011 12:22

Vaknade vid tio nån gång, åt frukost och nu sitter jag här. Ska väl duscha och lite sådär om en stund. idag ska jag även försöka övningsköra också. :) på tal om det där igår blir jag bara ännu mer irriterad när jag tänker på det, men ska bli så som
jag tror var meningen med allt det där, blir nog bra. 


Uppdaterar lite, har inte kommit någon stans än. Men nu snart blir det  en sväng
till mariestad, övningsköra &handla iallafall, ikväll bigbrother. :)

 



Av Mikaela - 17 april 2011 00:21

Kom hem nyss, har hänt en del ikväll fast på ett sätt inte. Känner inte för att skriva allt i detalj så får räcka så. Ibland är det väldigt tur att man inser saker innan det dom är
försent, vilket jag har gjort ikväll. Nu ska jag sätta på mig myskläder och kolla på en film, sen får det bli sängen för min del. Godnatt allihopa!

 


Av Mikaela - 16 april 2011 17:25

Ska hoppa in i duschen när som helst, försöka bli av med huvudvärken. Den vill inte släppa även fast jag har vilat i tre timmar, nu får det bli en alvedon, dusch &fixa mig lite och äta grillat med familjen. Vet inte vad som händer ikväll eller om jag orkar göra något, vill inte bli sjuk. Men så är det nog inte, får se vad som händer. :) Ha det fint!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards