Miiickaan

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 5 april 2011 20:47

Klockan är snart nio och jag har pluggat enda sen jag kom hem, förutom 45 minuter då jag råkade somna. Det värsta är att tiden inte räcker till iallafall, även om man ägnar så mycket som bara går till att plugga. Aja, ska fortsätta plugga och sen vid tio kanske jag hinner med att kolla på ett avsnitt av oc om jag inte är alldeles för trött. Ha det fint!

 

Av Mikaela - 5 april 2011 17:34

Har nyss kommit hem från skolan, har bara hunnit med att ta prover på vårdcentralen och sen äta. Nu är det dags att plugga igen, det är så sjukt mycket i skolan nu så det är inte sant.. Dom planerar något fruktansvärt dåligt och engelskaläraren ska man ju inte ens prata om. Vi kommer dit och säger att vi snart inte orkar mer och vet ni vad hon gör då, jo hon ger oss ännu mera läxor. Nej, hinner inte sitta här. Plugga plugga och plugga är ju det enda man hinner med, tröst äter lite glass..


  

 

Av Mikaela - 4 april 2011 20:30

Har precis kollat klart på tredje säsongen av oc, då när merissa dör och dom går ut skolan. Påminner så mycket om att om snart två månader så tar vi studenten, känns helt sjukt. Har gått i skolan i stort sett hela livet och nu ska man inte göra
det längre. Läskigt på något sätt men man får se det som en början på något nytt.
Nu blir det att kolla på ett avsnitt av säsong fyra, äta något och sen sängen. :)


    

Av Mikaela - 4 april 2011 11:52

Nu är det måndag igen och sitter i skolan och skriver om spanien, känns ganska segt för är fortfarande trött efter helgen men piggnar nog till. När jag kommer hem måste jag skriva klart säljsamtalet som aldrig blev av förra veckan och sen är det nog något mer man borde plugga på. Jag orkar bara inte lägga energi på att göra det, har nog blivit enormt skoltrött. Aja, det är bara att bita ihop och försöka iallafall. Ha det fint!

Av Mikaela - 3 april 2011 22:06

Den här dagen har varit en aning seg, har legat i sängen och kollat på oc nästan hela dagen förutom då jag har sovit. Borde egentligen ängat tiden till att plugga, men vet inte ritkigt vad som har hänt. Jag har aldrig någon energi till att göra det längre. Måste ta tag i det här nu och verkligen satsa det sista, det är ju inte långt kvar. Keep going!

 

Av Mikaela - 3 april 2011 14:26

Kom hem för en liten stund sedan, blev en riktigt lyckad kväll igår! :) efterfest hemma hos timmy, där vi allihopa somnade sen. Idag blev det mest tv tittande och halv sovande i soffan och mat från mcdonalds. Lägger in lite bilder som ni kan kolla på, klicka för att få större bild. Nu blir det att ta det lugnt resten av dagen och titta på oc. :)


                                                      



Av Mikaela - 2 april 2011 14:46

Nu har familjen åkt till karlstad och här sitter jag och lyssnar på hög musik. Har precis målat naglarna röda så väntar jag på att dom ska torka så jag kan hoppa in duschen. :) Sen blir det att göra sig iordning för sen lite senare kommer Anna hit hämtar mig. Tror vi kommer få en toppen kväll, är nästan hundra på det. :)


   Hittade en bild på mig &millan från när vi var små, tror det är på mallorca 4,5år gamla. :)

 

Av Mikaela - 2 april 2011 12:44

Åkte aldrig hem till jennifer igår, istället kom anders och nicole och hämtade mig och vi åkte ner till nicole, satt där och pratade &kollade på bigbrother efter en stund åkte vi upp till david, oscar och kim. Blev en lugn och trevlig kväll. :) Nu snart ska jag nog hoppa in i duschen och börja fixa mig inför kvällen, förfest med underbara gänget och sen statt. Hoppas på en toppen kväll med gott dricka &bra sällskap! :)


   Bild lånad från syrran, http://melindasvensson.blogg.se/

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards