Miiickaan

Alla inlägg under juli 2012

Av Mikaela - 4 juli 2012 16:23

Vaknade bredvid christoffer runt halv elva, hoppade in i duschen och gjorde iordning oss. Efter det åt vi frukost och sen vidare mot en strand som jag inte kommer ihåg namnet på, gick en promenad längs vandringsledet med lillen! :) Sen åkte vi tillbaka hem igen och inte så långt efter det skjutsade c &helen mig till bussen. Hann i tid till jobbet vilket var väldigt skönt. Här sitter jag nu och känner redan hur seg den här dagen kommer bli, lite halv dåligt väder leder inte till så många kunder  tyvärr. Men som tur är så ska Linn kika förbi sen och göra mig sällskap en stund! :) Ni får ha det så bra allihopa!


    

Av Mikaela - 3 juli 2012 14:00

Vaknade bredvid christoffer och hoppade strax efter det in i duschen och fixade mig. Vid tjugo i åtta skjutsade c mig till körskolan där jag mötte upp syrran och då var det dags för en körlektion igen. Gick inte som det skulle som vanligt.. Menmen, vi tog sen tio bussen hem, var hemma runt kvart i elva och somnade nästan direkt i sängen. Sov i en och en halv timme, vilket var behövligt! :) Nu har vi ätit och ska snart fixa mig för jobbet, jobbar från tre till nio. När jag slutar kommer christoffer &helen och hämtar mig, filmkväll med dom filmerna vi lånade igår som vi inte hann med, blir trevligt! :) Lutar mot grillning på ekudden också!


Förresten, har ni inget annat för er så kan ni ju kika förbi barfoten och köpa glass! ;)

    

Av Mikaela - 3 juli 2012 13:00

Har lyckats att inte skriva på väldigt länge, men beror lite på att christoffer kom hem så har varit där! :) Tar dagarna lite förkorttat ändå. I fredags var det först en sväng till stan för att göra en syndundersökning som inte alls var speciell billig. Efter det träffade vi Luisa och käkade på valentino, blev en god kycklingsallad! Där efter jobbade jag från tre till nio, var även hemma hos hildning med alla, drack några glas vin. :)


I lördags var det åter igen jobb som gällde mellan tre till nio, nicole kom på besök och stannade flera timmar. :) Sen när jag kom hem blev det att packa väskan och sen hem till nicole, ett glas vitt &massa prat om allt möjligt! Runt tre halv, fyra på natten kom christoffer och hämtade mig. :) så mysigt att träffas igen!


Söndags sov vi ut och vaknade runt halv två, tog det mest lungt åt frukost och fixade iordning oss. Efter det åkte vi och handlade lite gott till kvällen med daniel. Vi bestämde oss då för att käka ute någon stans, tills slut blev det rhodos så vi åkte och hämtade Jenny sen drog vi dit. :) Kvällen spenderade vi sen framför em-finalen och en härlig kvällspromenad.


Igår vaknade vi av att klockan ringde redan halv åtta eftersom vi skulle åka till Trollhättan men riktigt så pigga var vi inte så sov till nio innan vi hoppade in i duschen. :) Det var jättekul och se hur det såg ut i trollhättan och även träffa lite av christoffers släkt. Hämtade Lillen gjorde vi också, och christoffers mamma följde med tillbaka till mariestad. :) Medans c var på träning så storstädade vi och möblerade om lägenheten, blev jättefint! När c kom tillbaka blev det en tripp till Mcdonadls för kvällsmat och sen blev det även en film, en halv för mig. ;)


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards