Miiickaan

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Mikaela - 3 mars 2012 11:17

Hände en del igår och hann aldrig riktigt sätta mig vid datorn så berättar nu vad som hände igår! :) Hade som vanligt praktik från nio till ett, gick bra. Kunde varit sista dagen där eftersom vi har tänkt byta aktivitet men fick inte tag på kajsa i veckan så får försöka med det nästa vecka. Vid tre nån gång kom jennifer &nicole och hämtade mig, vi for vidare till stan för att sola &hämta rickard efter jobbet i hova. :)


När jag kom hem där ifrån så fixade jag &syrran iordning oss och åkte ner till laxen för att käka, kyckling- salladen är mums! Jonny hämtade sen och då blev det att hälsa på nere hos linus en kort sväng innan vi åkte vidare till jerry. Var där en stund och pratade. Efter ett tag fick jag sms från albin &stefan så gick och hälsade på dom. Där bestämde vi oss sen för att åka till buffalo &mumma, träffade trevligt folk. :) En bra kväll!



   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards