Miiickaan

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Mikaela - 11 mars 2012 23:44

Kom nyss hem efter en kväll hemma hos freddie med vännerna och en bra film! :) det är såna här kvällar man verkligen uppskattar sina vänner. Åh, vädret gör mig lycklig må jag säga. Känns så mycket lättare att leva! 


Har varit väldig dålig på att skriva här i bloggen under helgen, men har hänt så mycket annat så tänkte att jag skriver det nu istället. I fredags var det ju som vanligt praktik från nio till ett, efter det väntade jag på att jonny, robin &per skulle komma hem från stan så vi kunde åka och käka. Till slut kom dom så blev en kycklingsallad på laxen, mums! :) Senare på kvällen åkte vi hem till jerry där vi sen bestämde oss för att åka till stan och hälsa på desiré &sebbe. Så dit åkte vi med två fulla bilar. Riktigt kul och se hur dom hade det i lägenheten, hängde även med en sväng ut på buffalo &mumma. :)


Igår vaknade jag i ren chock av att klockan var halv två, hade nästan sovit i tolv timmar så det var antagligen något jag behövde. Krånglade sig med förfest men till slut bestämde jag &anna för att dricka lite hos henne och sen åka till glädje och ta en cider där innan vi skulle gå vidare till bogrens. Så fick det bli helt enkelt! :) Blev en bra kväll men som vanligt kan man bortse från vissa stunder. Jag ska alltid lyckas krångla till det på ett eller annat sätt.. Men jag hoppas det är bra nu iallafall, det blev knas och fel. 


Nu måste jag sova, klockan är mycket och ska upp tidigt morgon för åter igen praktik! :) Godnatt allihopa!


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards