Miiickaan

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Mikaela - 17 mars 2012 12:53

Skrev ingenting igår så tar det idag istället, så jag brukar göra väldigt ofta nu för tiden känner jag! Men iallafall, igår blev det att åka ner till otterbäcksgården en snabbis för att prata med tobias, ska ju börja där nästa vecka. Efter det for vi vidare mot skövde till sjukhuset, fick medicin och träffade både läkare och sjukgymnast. På vägen hem köpte vi med mat hem, kycklingsallad för min del som vanligt, mums! :) När jag kom hem blev det att äta och sen fixa sig för kvällen. Åkte ner till jerry &linn där även jonny och robin var. Blev lite sällskapspel och mys innan jag &jonny åkte ner till linus och dom andra till hilding. Blev en väldigt bra kväll med massa gott dricka &skratt och underbara vänner. :) Tycker om er allihopa så himla mycket mina älskade vänner!


Idag vaknade jag upp med huvudvärk, så blev nog bra med dricka igår ändå. Har inte hunnit med så mycket mer än ätit frukost och legat här i sängen och bara tagit det lungt. Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Josefin! :) 


Lyssna på den här, Dappy - No Regrets. Riktigt bra!

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards