Miiickaan

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Mikaela - 21 mars 2012 20:05

Har inte hunnit med att skriva något igen, så gör det nu istället! :) Igår var det första dagen på "otterbäcksgården" och då var vi iväg på studiebesök på plastpetter. Insåg att jag aldrig i hela mitt liv vill jobba i fabrik, inget för mig! :) där efter blev det hem och vila en stund och sen fixa iordning sig för att ta bussen till stan. Där mötte Anna upp mig och vi gick och kikade lite affärer, tog en fika på ströget och även bokade en körlektion! + träffade Susanna som jag delade rum med på sjukhuset, så roligt att träffa henne igen! :) Tog bussen hem och hoppade av hos Malin, kvällen spenderade vi sen hemma hos freddie och även anders var där, en trevlig &bra dag!


Idag var det först otterbäcksgården igen, skulle läsa teori men var väl inte riktigt så flitiga i det ämnet. Satt mest och pratade skit med alexander. När jag kom hem blev det att fixa sig och sen kom freddie, anders &malin och hämtade mig, och vi for vidare till örebro för shopping på marieberg &ikea. Fick med mig lite hem ändå. En bh liknande sak, linne och lösögonfransar och massa värmeljus från ikea! :) Nu blir det en lugn kväll framför tv:n!


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards