Miiickaan

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Mikaela - 12 mars 2012 22:47

Vaknade av att klockan ringde kvart över sju och runt halv åtta stod jag i duschen, fixade mig sen iordning och tog bussen till praktiken som imorgon kommer att bli sista dagen där! Efter praktiken tog jag bussen till stan för att bege mig till arbetsförmedlingen och fixade så jag nu ska börja läsa körtkortsteori på riktigt! Dags att ta tag i körkortet. :) Passade även på att träffa min vän pontus och kika hur hans lägenhet såg ut. Vid halv åtta var jag tillbaka i gullspång och hoppade in på ica, köpte med mig lite godis hem och träffade som tur var på jocke som var snäll och körde hem mig. En kvart senare kom Malin hit och vi drog sen vidare till Adam där det var lite folk, en jätte bra dag har det varit och man kan inget annat än att älska vädret! :)


Nu blir det snart en promenad, ska möta upp linn så hon får tillbaka sitt busskort! :) Sen sängen, godnatt allihopa!
   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards