Miiickaan

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Mikaela - 15 mars 2012 23:38

Har inte så jätte mycket att berätta, vaknade vid åtta och mådde riktigt dåligt. Huvudvärk och yr som bara den, dumma medicin. Tänker inte gå med på att bli dålig och förstöra halva dagen bara för att äta det där. Tog det lungt och sov fram till fyra då jag hoppade in i duschen och fixade mig, efter en liten stund kom Malin hit. :) vi träffade jonny en kort sväng och fick skjuts till otterbäcken. Kvällen spenderades med tjejerna hemma hos nicole! :) Massa gott att äta &bigbrother. En trevlig kväll helt enkelt!


                                                                         Nu ska jag krypa ner och sova imorgon blir det sjukhuset &annat! :)

 

Av Mikaela - 15 mars 2012 02:40

Har lyckats att inte skriva här på ett tag igen, men det händer så mycket så har inte riktigt haft någon tid! :)

Igår var det sista dagen på praktiken, kändes både sorgligt och lite tomt. Man har ju ändå varit där ett bra tag och lärt känna personalen. Det har verkligen varit hur bra som helst där! :) Lite senare på eftermiddagen kom malin och hämtade mig och vi for ner till linn som var hemma hos jerry. Vi bestämde oss sen för att gå ner till laxen och käka, blev en kycklingsallad även den här gången. Har fastnat för den något enormt, mums! :) Runt halv elva åkte vi hem till freddie, kikade på tv och pratade. En sån där jätte mysig kväll som dagen innan!


Idag var första lediga dagen på vardagarna på väldigt länge, så passade på att sova ut riktigt ordentligt. Runt fem åkte jag &malin ner till otterbäcken och lånade hennes morfars bil, blev en sväng till mariestad. Satt nere vid hamnen och åt hamburgare i solnedgången. Haha, riktigt fint var det! Blev även en 18-minutare på suncity när  vi ändå var där. När vi kom tillbaka fixade vi oss lite snabbt och åkte upp till hilding och hälsade på han, stoffe &patrik en sväng. :) Sen fick vi för oss att göra lasange så, så fick det bli. Åkte hem till malin och lagade gourmet -middag vid tio på kvällen! Resten av kvällen spenderades hemma hos freddie med lite folk, väldigt rolig och mysig kväll måste jag säga!


Nu har jag krypit ner i sängen och ska när som helst sova. Ni får sova så gott allihopa! :)

      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards