Miiickaan

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Mikaela - 3 juni 2012 15:49

Nu har jag lyckats att inte skriva på några dagar igen, så tar det lite nu istället. :) Veckan har i stort setts spenderats med Christoffer hela tiden, har varit en alldeles underbar vecka! :) I fredags vaknade jag upp hemma hos crille, fick skjuts ner till stan för att körlektion kvart över elva. Kan ju inte säga att dom går bra, så körkortet känns väldigt långt borta.. Men det är bara att fortsätta försöka!


Kom tillbaka till christoffer runt halv ett, då blev det frukost innan Luisa hörde av sig och vi skulle åka till Mcdonalds, köpte en latte &happy meal, mums! :) Efter det fixade vi lite dricka till kvällen och sen tillbaka till crille, träffade pontus en sväng också. Tack för att jag har dig vännen, det är guldvärt! :) Fixade mig sen och bort till Luisa där vi började förfesta &även Elin var med, jättetrevlig tjej! Efter det blev det mumma en kort sväng.


Vaknade upp hemma hos Christoffer och inte så långt efter det kom Jennifer &Malin och hämtade mig. Kom hem och började direkt fixa mig inför kvällen. Kvällen spenderades uppe hos Viktor, där Josefin hade sin 20års fest! :) Det var ju även laxdagarna här i gullspång, men var inte alls pigg på att gå dit så åkte hem runt elva istället.


Dagen idag spenderas med en god kycklingsallad, tv och massa teori läsande. Och framförallt bigbrother finalen vid nio ikväll. Luisa och mårten var även här på ett litet besök förut! :)


Har varit några helt underbara dagar, men känner mig lite deppig. Kanske är det för det känns för bra för att vara sant! :)


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards