Miiickaan

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Mikaela - 12 juni 2012 19:00

Hann aldrig skriva något igår, eller la iallafall ingen tid på det, så tar det nu. :) Gick upp extra tidigt för att körlektion, efter det hoppade jag av hemma hos Christoffer som låg och sov, mysigt att krypa ner ooch väcka honom! Dagen spenderade vi mest med att ta det lungt, promenader med lillen &massa gott att äta. Lite senare kom Daniel &Jenny och kollade på fotbollsmatchen med oss, trevligt! Träffade också celina en kort sväng vid elva. Runt halv tolv åkte jag och C bort till ekudden och satt där och pratade om allt möjligt, riktigt mysigt! :)


Idag vaknade jag bredvid Christoffer, hoppade sen lite senare in i duschen och fixade mig. Sen kom mamma och hämtade mig vid kvart i ett för att åka till sjukhuset, fyllde på med medicin. Efter det blev det lite shopping på elins esplanad, fick med mig två tröjor &två bhar hem. Vi passade även på att äta på valentino på vägen hem, god kycklingsallad fick det bli för mig! :)


Nu ikväll ska jag träffa Malin en sväng är det tänkt, längesen nu. Får se vad vi hittar på! :)     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards