Miiickaan

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Mikaela - 5 juni 2012 22:33

Dagen igår spenderades först i töreboda, skulle fått frukost &bowlat men blev inget med det. Istället tog jag bussen till stan och åkte hem till christoffer som just då var i skolan. Luisa kom en sväng och vi passade på att gå bort och äta på våran kinarestaurang, blivit lite som tradition. :) Även jenny hängde med! Efter det åkte jag tillbaka till c, tog en promenad med lillen och åkte även till willys &jysk med daniel, efter det åkte vi också ner till hamnen där några festade till det lite innan student bränbollen. Där spenderade vi även en stund av kvällen, kikade lite på studenterna och tog en lång promenad med lillen. :) Runt tio när vi kom hem, blev det några one tree hill avsnitt och åt chips &dipp. Riktigt mysigt! :)


Idag vaknade vi runt halv tio och inte långt efter det kom Daniel förbi. :) idag var det ju beach volleybollen för deras del också. Åh, va roligt med studentveckan egentligen! När dom hade gått passade jag på att överraska christoffer med att det skulle vara städat och fint när han kom hem, så diskade &dammsög och plockade. :) Runt två kom mamma &millan och hämtade mig, blev mat från Mcdonalds och sen hem. Min mobil har krånglat en hel del idag, så åkte hem till syrra &jim för att jim skulle hjälpa mig. Mysigt och få träffa Melwin också! :)


Mobilen fungerar inte fortfarande, kan varken ta emot eller skicka sms, men det är tydligen något fel på halebops mast eller vad det var, så skulle vara löst imorgon vid tre. :) hoppas på det bästa!


     


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards