Miiickaan

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Mikaela - 9 juni 2012 23:31

Nu har jag åter igen lyckats att inte skriva på ett bra tag, så får ta igen det lite nu! :) Dagarna som varit, har varit väldigt bra. I torsdags var det möte hos arbetsförmedlingen runt två och där efter hälsade jag på Luisa en sväng, vi följde då med sandra &linn till lyrestad. Lagade tacos &hade det trevligt! När jag kom hem så fick jag hjälp av Gun att slinga håret. Blev lite mer hel färgat än slingor, och jag hade i det för kort så lite gult är det. Men massa silverschampoo så blir det snart bra!


Igår var det ju studenten, så åkte in till christoffer och väntade i lägenheten, runt halv ett kom hans mormor &morfar. :) Vi begav oss ner till karlsholme och var där en lång stund innan studenterna kom. Christoffer var jättefin i kostym. Efter det åkte vi hem och åt smörgåstårta &tårta, mums! :) Kvällen spenderades först hos christoffer med härligt folk innan jag tog bussen vidare till skövde och va med celina, anna &diana och några fler. :) Väldigt rolig kväll med massa gott dricka. Bussen krånglade till sig, men pontus var snäll och hämtade oss som tur var. Så mysigt att krypa ner bredvid christoffer, förutom att den där idioten hade slaigt honom på ögat på olstorp.. Usch, sånt är verkligen inte okej!


Dagen idag har känts en aning stressigt, vi vaknade vid elva nån gång. Tog det mest lugnt och åt smörgårstårta. Fick skynda till bussen sen, även om vi hade gått om tid egentligen. :) Iallafall, gick av i otterbäcken och gick bort till barfoten för jobb i två timmar. Lite nervöst för att komma ihåg allt, men det kommer gå. :) Virre kom och hämtade mig och åkte ner till ica och köpte med chips &dipp hem. Planen var att ha myskväll med massa gott. Men efter jag hade ätit pizza så blev det ändå att gå ner till jerry &linn där lite folk var. Vi åkte även till otterbäcken och träffade dom där! Nu snart blir det sängen för min del, imorgon är det jobb som gäller vid tio. :)


     


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards