Miiickaan

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Mikaela - 13 juni 2012 13:57

Gick upp tidigt idag med och det känns just nu känner jag, väldigt trött så får bli en liten behövlig tupplur! :) Var nere vid otterbäcksgården, men var bara jag där. Så jag &tobbe tog bilen och åkte runt lite, kikade på "turismen" i gullspång och köpte en glass. Sista dagen där nere, känns konstigt men samtidigt väldigt skönt! :)


Nu blir det som sagt att vila en stund och efter det läsa körkortsteori &kanske övningsköra lite med pappa också. Sen ikväll tar jag bussen till stan och åker hem till christoffer, vi ska till falköping imorgon en sväng så bättre att åka dit idag än tidigt imorgon! :) Ha en bra dag allihopa!


Förresten, idag är det ett helt år sedan jag opererade höften. Kommer ihåg precis hur nervös jag var innan operationen och hur allt kändes. Det är så skönt att det är gjort och att jag faktiskt kan gå igen. Det var verkligen värt det! :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards