Miiickaan

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Mikaela - 25 juni 2012 16:16

Har inte skrivit något på snart en vecka, så länge har det nog aldrig gått! :) Men beror ju på att vi har varit i hafsten som ligger i uddevalla över midsommar. Har hänt både bra &dålig saker under resan, men för det mesta har det varit bra! Dagarna bestod mycket av gott dricka, badtunna &bastu och god mat. Regn hör ju också dit såklart. ;) Men som vi sa, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!


När vi kom hem igår så blev det att packa av allt och ta en snabb dusch, sen åkte jag &christoffer hem hit till mig. Köpte med oss sallad på oxen som vi sen åt till fotbollen. Riktigt mysigt och skönt med lite ensamtid! :) Idag vaknade vi runt tio men låg kvar en lång stund och kikade på tv. Vid halv fyra åkte c hemåt och jag ligger nu här i sängen. Ska snart hoppa in i duschen och sen träffa efterlängtade Nicole som nu har kommit hem! :))


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards