Miiickaan

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Mikaela - 10 augusti 2012 20:58

Dagen igår blev en aning stressig till en början. Jag &millan gjorde oss iordning och tog bussen mot skövde kvart över nio. Skulle söka jobb, shoppa &äta middag innan vi hade körlektion vid två i mariestad. Så, fick det bli! :) Hittade allt lite grann. Efter körlektionen tog jag bussen tillbaka och byte buss till sjukhuset för att ta nya prover, sen tillbaka och fortsatte shoppa lite &handlade gott dricka till kvällen! :) Sen mötte Celina upp mig i stan, kikade lite mer i affärer. Efter det åkte vi hem till Celina, då även albin tittade förbi. Lite senare blev det middag på prima även anders var med. :) Vid nio kom millan till skövde och vi for tillbaka till celina för att fixa oss iordning för kvällen och förfesta. Blev en bra kväll med mycket dans på husaren! :)


Idag vaknade vi upp nån gång vid halv elva, fixade oss lite snabbt och tog sen bussen hem. Vilade en stund innan vi skulle fixa oss för kvällen. Veronica fyller 25 hela år idag, så vi har varit där och firat henne med släkten. Mysigt! :) Nu ligger jag här i sängen och ska väl försöka plugga lite teori, vore behövligt. :)


    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards