Miiickaan

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Mikaela - 27 augusti 2012 23:22

Som jag skrev tidigare så har helgen varit riktigt bra, lite tokigheter har självkart hänt men det hör till när vi går ut! :) Idag vaknade vi upp vid halv tolv, käkade korv med bröd och åkte sen vidare mot gullspång. Jag fick köra, för celina mådde inte riktigt bra. Rikigt kul och köra! :) Käkade lite och fixade iordning mig. Efter det åkte vi ner till ica och köpte jordgubbar och sen vidare mot hova, bråten. Låg där på en filt i den härliga solen och åt jordgubbar &drack flädersaft, mums! :)


Åkte sen hem med jonny &jocke, hämtade linn och for hem till jocke en sväng. Drack kaffe &pratade om allt möjligt. :) Sen bestämde vi oss för att åka till stoffe och hälsa på en sväng! Nu ligger jag här i sängen och ska snart sova. Lägger in lite bilder från helgen imorgon istället, orkar inte riktigt det nu. Ni får sova så gott allihopa!


       

Av Mikaela - 27 augusti 2012 09:20

Tänkte att jag skriver några meningar, så ni vet att jag lever iallafall! :) Åkte till Skövde i fredags och är fortfarande kvar här, har inte haft någon tillgång till dator så därför ingen uppdatering. :)

Helgen har varit toppen med utgång &massa gott dricka både fredag och lördag! :)



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards