Miiickaan

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Mikaela - 12 augusti 2012 21:50

Helgen har varit toppen! :) I lördags var det först och främst jobb mellan tio till fyra. Johan kom och hälsade på helt plötsligt, kul och se honom! Efter jobbet åkte jag hem och packade och sen for vi vidare till stan, käkade på sill och dynamit, mums! Sen vidare mot skövde, fix med celina &anna innan vi for vidare hem till adam &albin där det var lite folk. Drack flera glas vin och sen bar det iväg till bogrens/taket. :) en väldigt bra kväll!


Dagen idag har varit ganska så lugn, var först hemma hos adam &albin med celina och anna. Käkade en god kycklingsallad och bara tog det lugnt. Runt tre hälsade jag på filip &mikael, kikade på en jättebra film. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men bra var den iallafall! :) Tog bussen till stan sen där pappa mötte upp mig, övningskörde lite i gamla stan och trafikljusen. Nu när jag kom hem så har jag tagit en lång dusch, ätit nudlar &kikar nu på en film. :) Sov så gott allihopa!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards