Miiickaan

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Mikaela - 23 augusti 2012 23:44

Nästan flyger fram på moln just nu, känslan av att man har klarat körkortet är helt otrolig! :) trodde verkligen att jag var en sån person som inte skulle ha körkort utan få fortsätta åka buss vart man än skulle. Men så blev det lyckligtvis inte! Man ska tro på sig själv som marco försökte säga hela tiden.


Idag fick jag låna farmors &farfars bil så hämtade Nicole vid två. Vi for till mariestad och besökte arbets- förmedlingen, efter det hälsade vi på jenny &daniel, fick bli en glass på donken! När vi hem och blev det att byta bil till våran. :) Hem till nicole och byte bil igen, åkte upp till ica och handlade. Passade på att hälsa på Josefin en sväng också! Senare på kvällen hämtade jag millan på jobbet och hon körde ner mig till jerry &linn där jonny och anton var. Nu ligger jag här i sängen och ska snart krypa ner och sova, imorgon blir det lite shopping i örebro med fina vänner. :) Ni får sova så gott allihopa!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards