Miiickaan

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Mikaela - 15 augusti 2012 18:27

Sitter här på jobbet, detta är mitt sista pass här någonsin! :) Känns faktiskt väldigt bra men kanske lite sorgligt på ett sätt, gillar ju sortens arbete. Man träffar ju massa folk och det är ju för det mesta roligt! Under dagen innan jag började jobba, så har jag sovit ut vilket behövdes. Efter det låg jag på en filt i den härliga solen och läste teori, vilket jag har hållt på med här på jobbet också. Ska väl fortsätta nu snart igen och det får det bli även hemma sen! :)


     

Av Mikaela - 15 augusti 2012 00:48

Har hänt en hel del idag, vaknade runt sju av att alarmet på mobilen ringde och runt kvart över åtta åkte vi mot stan för att ha körlektion med marco. Gick väl bra, men inte tillräckligt så bra som jag vill att det ska gå! Efter det tog jag direkt bussen mot skövde för att sen byta buss där ifrån till sjukhuset. Fyllde på med medicin vilket jag tror behövdes nu. Celina kom och hämtade mig efteråt och vi åkte bort till orient palce och käkade, mums! :) Satt sen och tog det lugnt i härliga solen innan jag tog bussen hemåt.


När jag kom hem igen kom jonny och hämtade mig vid bussen, vi åkte ner till grillen och köpte glass som vi satt nere vid hamnen och åt. Sen hem och pluggade teori i nästan två timmar, dagen har berståt av mycket läsande emellanåt. Lite senare på kvällen gick jag ner till linn, och även jonny kom senare. Kollade på Hitta Nemo, åh vad jag älskar den filmen! Man blir alltid på bra humör. :) Nu blir det sängen för min del, godnatt allihopa!


Lånade bilden av celina, den jag tog såg verkligen inte trevlig ut! ;)

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards