Miiickaan

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Mikaela - 19 augusti 2012 23:30

Dagen idag har spenderats en stor del med teoriläsande, går faktiskt bra. Godkänd på alla tester som vi har gjort! :) Virre, jim och söta melwin kom hit på middag förut, så myste med honom en lång stund! Vi har också varit i stan och övningskört en sväng med pappa, passade på att hälsa på susanne &pontus en sväng medans millan körde. :) Nej, nu ska jag snart krypa ner under täcket och sova. Ni får sova så gott allihopa!

 

Av Mikaela - 19 augusti 2012 01:30

Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag ska krypa ner och sova! :) Kvällen spenderades först en snabbis hemma hos jerry &linn med lite folk. Efter det tog jag, jonny &rickard en promenad med sötnosen Nova. Kikade lite nere vid holmen eftersom det skulle vara något där idag, men gullspång är ju gullspång var ingenting där nere knappt. ;) Efter det väntade vi på att anton och marcus skulle komma hem, så där spenderade vi sen resten av kvällen med prat, film &allmänt mys. Måste säga att jag är så glad för att jag har er, vänskap är oerhört viktigt! :) Blev en toppen kväll även idag! #lyckligtjej


      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards