Miiickaan

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Mikaela - 15 januari 2010 17:34

Jag har tänkt mycket på det som hände igår och jag har nu insett att den vänskapen som jag trodde var väldigt stark, inte alls är så stark. Det känns otroligt konstigt att det ska vara så men det är ju så det är. Jag trodde att våran vänskap byggdes på tillit, gemenskap och självklart att vi hade roligt tillsammans. Men dom här åren på gymnasiet har ändrat oss båda två, vi har blivit några helt andra och vänskapen har mer eller mindre glidit bort.. =/ Dom orden du sa till mig igår, ingen riktig vän och den som alltid startar alla bråk &tjafs i klassen. Jag visste inte att det var så du tänkte om mig och jag hade heller aldrig kunnat lista ut det. =/ Jag vet inte om vi kommer att kunna komma ur det här, men självklart hoppas jag att vi kommer göra det och bli dom vi var förut och att den gamla vänskapen kommer tillbaka.  Alla minnen vi har tillsammans, vi har haft det roligt tillsammans en gång i tiden. Men just nu är ingen av oss en riktig vän till varandra.

 

Ni som tycker att det är fel av mig att skriva där på bloggen, kan låta bli att läsa. Det är inte för eran skull jag skriver det ändå utan för min egen och en till.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards