Miiickaan

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Mikaela - 30 januari 2010 23:51

Gick upp väldigt tidigt för att vara en lördag, ställde alarm redan kvart över sju men ingen annan hade gått upp så gick och la mig igen och sov till kvart över åtta, åt frukost och fixade mig iordning sen vid tio åkte vi till karlstad för att handla, hittade lite iallafall. Ett par jeansleggings, skor, linne, tröja, kortmidje jacka &lite mer saker på ikea till både rummet &lite annat. Den här helgen har varit väldigt lung har varit hemma båda kvällarna men har verkligen inte känt för att göra någonting heller. Idag blev det mys framför tven med familjen, chips &en jätte bra film.

 

Man märker att du inte alls är samma längre, har varit så ganska länge nu men har mer eller mindre blundat för det, vill inte tro att det är sant.. Jag vet att den dagen någon gång kommer att komma men jag vill inte det, aldrig någonsin. Du är så mycket mer, en vän, en familjemedlem &och en stor del av oss alla. Du har varit med så länge jag kan minnas, sedan jag var 4,5år har du finnits här, älskade Cindy. Att man kan ha så starka känslor för sitt husdjur, jag vet inte om jag kommer klara av att skaffa ett husdjur sen när jag har flyttat hem ifrån,  den saknaden &sorgen som kommer bli är outhärdlig.  Älskade Cindy, finns inte ord för hur mycket du betyder. <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards