Miiickaan

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Mikaela - 21 januari 2010 19:15

Schemafri dag i skolan idag men det betyder inte ledigt för det. Tog bussen till stan vid kvart över nio och då blev det fika med daniela, josefin, julia, malin &millan men utan Anita som vi egentligen skulle ha firat. Men vi tog med oss fika &presenter till skolan istället. Efter det lyssna på ungföretagandeverksamhet och efter det samtal med klassen och klassförståndarna, slutade vid kvart över tolv. Då bestämde jag &daniela oss för att åka till skövde och handla lite. Hittade iallafall två svarta tröjor, ett halsband &smink. Tröjorna är nog onödiga köp egentligen eftersom jag bara använder såna tröjor men jag ääälskar dom verkligen! Sitter någolundra bra och hur sköna som helst! Kan inte bli bättre så mycket bättre.

 

Ska nu snart kolla på halv åtta hos mig och sen blir det nog att sova, är verkligen hur trött som helst &imorgon blir det att gå upp kvart över fem som vanligt när man ska åka med tio i sju bussen. Kort dag imorgon som tur är, kvart över åtta till tio i ett.

 

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards