Miiickaan

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Mikaela - 29 januari 2010 20:59

Först skola, bara tre lektioner så gick någorlunda fort. Efter skolan tog jag, malin, ida, josefin &nicole bussen till skövde eftersom vi &många fler skulle bada på arenan. Blev först en sväng till sibyllas och tjocka oss ordentligt, riktigt gott. :) sen vidare till arenan för att bada, till en början var vi själva men sen kom alla dom andra förutom två stycken som saknades mycket men deras tåg var försenat men det kom till slut fast då skulle vi åka hem. Vi fick en väldigt rolig dag med mycket bad &många åk i ruschkanan, nu sitter jag här i en filt och fryser. Känner att jag inte riktigt tål klor, får prickar på magen och huden blir konstig. Menmen går över.

 

Ja, just det håret sitter kvar och det blev ljusare det värsta är bara att nu efter badet har det blivit en aning grönt på en del ställen, det skiftar grön färg så ska köpa silverschampo så det försvinner, hoppas att det ska gå. :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards