Miiickaan

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Mikaela - 19 januari 2010 21:09

Ju mer jag läser om vintersol ju mer vill jag åka på det, visst det kommer bli en hel del träning men tänk sol nästan varje dag förhoppningsvis, man blir då brun och sen träningen på det, vilket gör att man mår bättre, går ner i vikt &lederna blir bättre det också förhoppningsvis. Tre hela veckor i Los Cristianos i Spaninen. Gud så underbart och även att komma ifrån svergie lite också vore helt otroligt. Resan går ju inte ut på "semester" direkt men ändå, att göra så att lederna blir bättre kan man ju nästan kalla semester. =) åååh, vad jag vill åka!

Av Mikaela - 19 januari 2010 18:42

Kim kom och hämtade mig tio över sju och sen for vi vidare och hämtade adam och sen vidare till skolan, lyssnade på i-val men valet har inte blivit lättare för det, funderar på antigen massage &något mer eller människor med funktionshinder.  Efter det blev det vanliga lektioner, svenska &samhäll. Måste medge att jag faktiskt blev riktigt glad när vi röstade om, om att vi skulle ändra tiden på lektionen varje onsdags morgon och det blev att vi skulle börja senare, så nu får vi faktiskt sova en hel timme längre och det är även mer eller mindre rättvist också.  :)


På ett möte på sjukhuset som handlade om att byta  till stora avdelningen träffade jag fler som har någolunda samma diagnos som mig, känns jätte kul att kunna träffa några med samma problem och kunna prata om saker som bara vi som har det kan förstå, låter som om jag har en livsfarlig sjukdom och så är peppar peppar ta i träd inte. Men jag har ledgångs reumatism. Iallafall har pratat med Fanny nu lite efter åt och hon är en jätte trevlig &snäll tjej. http://fannyisaksson.blogspot.com/

Vi pratade lite om vintersol, så kanske blir att åka på det i sommar, vore kul att åka på det och känna någon innan så man inte blir helt ensam i tre hela veckor utomlands. Det vore som sagt jätte kul att åka på det, blir att ta upp det på nästa möte och skriva i lapparna om det. :) Nej, nu ska jag inte skriva mer, känner mig hungrig så ska ta något att äta &kolla på tv. =)

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards