Miiickaan

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Mikaela - 6 juli 2010 18:03

Ska nu snart cykla till kärret för att bada med anders, kim, nicole &david. :) ska bli kul att träffa er en stund, väldigt längesen vi gjorde något. Sen lite senare ska jag cykla ner till otterbäcken om jag inte hittar någon som kan skjutsa. Då blir det att grilla &ha det trevligt, sover nog där sen för tror inte jag kommer orka cykla hem. ;)

  

Av Mikaela - 6 juli 2010 12:14

Idag har jag verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på, vill sola men dåligt med sol för att kunna göra det.. Kan inte förstå att alla är såna badkrukor, finns ju ingen som vill bada nån gång. Det är ju sommar för sjutton? Då ska man ju tillbringa den mesta tiden vid vattnet, sola &bada men det verkar det inte vara någon som vill. Nästa vecka börjar iallafall pappas semester så då blir det att åka till sommarstugan iallafall, om det inte blir att jobba på riddarveckan. Vore bra med lite pengar. :) Nu ska jag gå ner och äta, efter det ska jag ta en dusch och göra mig lite iordning.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards