Miiickaan

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Mikaela - 13 juli 2010 20:34

Blev inte mycket bada idag eller rättare sagt inget alls. Började åska &regna så fort som jag kom ner till otterbäcken, jag malin &daniela satt där på altanen och pratade och lyssnade på ovädret, det var faktiskt mysigt. Sen bestämde vi oss för att göra chokladbollar så det fick det bli, mums! Vi hälsade även på nicole som har skaffat hund, jätte söt och liten. Åkte hem vid halv sju, övningskörde.. Jag måste ju säga att man får en aning panik i korsningen när det är bilar bakom och överallt. Menmen, fram kommer man alltid. Nu har jag ändrat om på rummet och fy vad varmt det är, ska slänga mig i duschen nu och sen blir det att ta något att äta. Rummet ser ut som det gjorde dom första veckorna då jag äntligen fick eget rum, får vara så ett tag. Ikväll blir det sex and the city som vanligt, älskar det! :)

  

 

Av Mikaela - 13 juli 2010 11:48

Vaknade redan vid sex av att det var hur varmt som helst i rummet, öppnade fönstret och försökte somna om igen, sen vid tio gick det inte ligga där längre så gick upp och åt frukost ute på altanen med mamma. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att övningsköra en stund &sen ner till daniela. Vi ska spendera dagen nere vid sjölunda, sola &bada hela dagen. :)

 

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards