Miiickaan

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mikaela - 14 juli 2010 21:35

Har världens huvudvärk, får skriva sen istället. Just nu orkar inget mer, måste stänga av datorn och köra huvudet under täcket, gör så himla ont.. Snart att jag börjar tjuta så ont det gör &alvedonen hjälper inget.

  

Av Mikaela - 14 juli 2010 16:22

Tänk om det är såhär tråkigt det kommer bli sen när skolan tar slut och man kanske inte hittar något jobb till en början, fy vad hemskt säger jag bara. Ska nog söka jobb så tidigt som möjligt, utomlands hoppas jag verkligen det finns något. :)  Det här funkar ju inte iallafall, gå hemma och försöka få med sig något att hitta på något men ingen har lust med något. Aja, ska åka till sommarstugan en sväng nu, bada lite iallafall, blir ju inte så mycket solande eftersom klockan redan är mycket.

  

Av Mikaela - 14 juli 2010 14:48

Har nyss duschat och ska väl fixa håret om en liten stund men känns lite ovärt eftersom jag inte ska någon stans.. Vill verkligen till hova men det finns ju ingen som kan vara snäll och följa med, känns ju inte så roligt att gå där själv direkt. Riddarveckan är ju bara en gång om året och nu missar man ju den helt, känns väldigt tråkigt eftersom det är något man ser fram emot.. Även om det kanske inte alltid är så jätte roligt är det ju alltid kul att ha varit där menmen, inte år.. Jag är så trött på att inte ha sommarjobb, hade man haft det så hade tiden gått en aning fortare och man hade inte behövt haft det tråkigt här hemma.. En sak är klar, jag tänker inte ställa upp heller.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards