Miiickaan

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Mikaela - 12 juli 2010 23:02

Nu börjar sex and the city, men tänkte skriva lite innan jag ängnar tiden åt att kolla på det. Åkte som sagt inte till hova eller mariestad utan åkte ner till jennifer &daniela, sola &badade i någon timma sen gick jag &jennifer hem och stor städade, tog tre timmar om inte mer men fint blev det. :) Blev även ett kvällsdopp. skönt!

  

Av Mikaela - 12 juli 2010 13:32

Ändrade planer följer nog inte med till varken hova eller mariestad, känner verkligen inte för att spendera dagen med en sur människa när man kan göra annat, som är mycket roligare. Åka och bada i den här värmen, är ju det man borde göra. Så ska försöka få tag på någon som vill sola &bada. :)

  

Av Mikaela - 12 juli 2010 12:04

Ska nu snart hoppa in i duschen, vaknade vid halv elva och kände att det luktade nubakade bullar, så det fick det bli till frukost, mums! :) Idag blir det att åka till hova en sväng med familjen, titta lite på riddarveckan och sen även en sväng till mariestad. Ikväll blir det nog att bada med daniela &jennifer någonstans. :)

     

  

Av Mikaela - 12 juli 2010 00:35

Det har varit en mysig dag i sommarstugan förutom att vädret inte var det bästa hela tiden, men några timmars sol blev det allt. Solat, badat &ätit grillat. Bättre kan det ju inte bli en varm sommardag. :) Lite senare på kvällen åkte jag ner till emil &jennifer där det var massa folk. Satt och pratade lite och tittade på en halv film och sen en sväng till skagersvik då några badade. Jag märkte också att en cider som jag hade i väskan hade gått sönder, så väskan och alla saker i den var väldigt blöta. När jag kom hem hjälpte pappa snällt mig med den, så nu hänger den på tork i källaren. Funderar på att kolla på någon bra film innan det blir dags att sova. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards