Miiickaan

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Mikaela - 10 juli 2010 17:07

Hann aldrig skriva något igår, hade fullt upp när jag vaknade vid tio. Packa och hämta hem kläder som var hemma hos syrran. Vid kvart i två tog jag bussen till mariestad och sen byta buss till töreboda till sara, men kollade fel i tabellen så bussen gick inte förens i augusti igen, men ringde daniel som var jätte snäll och skjutsade mig till sara. :) Vi fixade oss iordning och åt jätte god mat sen tog vi bussen till mariestad och mötte upp celina. Det blev både båttut och utgång. Båtturen kommer vi nog sent glömma och det var riktigt kul att träffa nya människor niklas daniel tobias sebastian &olle. Blev en riktigt lyckad kväll och minnen för livet. :)


Jag &sara vaknade nån gång vid tio åt frukost och satte oss i solen, sen rensade vi poolen för att kunna bada, hur skönt som helst var det! Sen blev det grillat, riktigt gott. Sen skjutsade dom mig till harssletappen så jag kunde gå på bussen. Nu sitter jag här och ska snart packa badkläderna och bada med anders &dom. Ikväll blir det hova med syrran, hoppas på en trevlig kväll. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards