Miiickaan

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Mikaela - 25 juli 2010 20:50

Idag har jag varit i mariestad och hälsat på daniel, vi tittade på två filmer &pratade, trevligt. :) Trött jag blir på vädret, det har verkligen regnat hela dagen men är ganska skönt det också för då behöver man inte känna sig skyldig till att inte vara ute i solen. När jag kom hem åkte vi och köpte en kebabrulle så nu är jag väldigt mätt efter en halv sån. Nu har jag bestämt mig för att byta om &krypa ner i sängen, och här tänker jag tillbringa kvällen med säsong 5 av sex and the city. :) Imorgon blir det åter igen att jobba, börjar tre och slutar nio, hoppas på fint väder så många köper glass.

 

Melinda, du slutar verkligen aldrig att förvåna. Förstår inte vad du menar med att jag har ljugit? Jag har ingen skyldighet att berätta att jag &daniel satt och pratade en stund då festen var, det var då inte hela kvällen som du tydligen har fått för dig, dom kom inte dit förens elva på kvällen, så hela kvällen var ju lite svår kanske? Varför skulle jag inte få gå och prata med honom? Det är väl inget jag ska behöva berätta för alla? Är det att ljuga?

  

Av Mikaela - 25 juli 2010 11:17

Trevlig kväll igår, daniela &carro kom hit vid tio &så fixade vi oss lite. Efter det skulle vi hem på hemmafest hos fredén men dom drog någon annan stans så vi följde med tommy &krille hem till tommy, efter ett tag cyklade vi vidare till victor men där hände det inte så mycket, så då cyklade vi iväg igen, carro &daniela cyklade till otterbäcken och jag följde med tommy &crille och kollade på film. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards