Miiickaan

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Mikaela - 8 juli 2010 18:06

Jag blir gaalen, sitter fast och kan inte ta mig någon stans. Imorgon ska jag skaffa mig ett fritidskort och vad skönt det ska bli! Äntligen kunna åka dit man vill, och kunna hälsa på er i mariestad som verkar vara lite mer viliga på att sola &bada. ;)  Imorgon ska jag &sara och säkert några mer ut på krogen, björnes blir det nog.  Hoppas på en toppen kväll. Nu ikväll sitter jag ju som sagt fast och är alldeles för lat för att cykla idag känner jag, så får spendera kvällen hemma och vänta i fem timmar tills sex and the city börjar, men vad ska man göra tills dess?

  

Av Mikaela - 8 juli 2010 13:51

Känner mig lite hängig idag men det kan nog bero på medicinen. Ska kolla på tv &bara ta det lungt en stund, sen blir det att duscha och göra mig iordning och cykla ner till Desse, titta på kattungarna och köpa glass har vi tänkt hitta på. :)

 

             

  

Av Mikaela - 8 juli 2010 00:55

Kom nyss hem efter en biltur med desse &david. :) åkte runt en sväng och sen bestämde vi oss för att åka till mcdonalds och hassletappen. Så blev att köpa tuggummi och fyra kycklingbitar med curry sås, älskar det! Nu ska jag titta på ett avsnitt av kniven mot strupen på tv3play och sen blir det att sova. Får hoppas att ingen väcker mig imorgon, har blivit väckt två dagar i rad nu så det vill jag slippa.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards