Miiickaan

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Mikaela - 1 februari 2011 21:30

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, bara släppa allting. Ni får sova så gott!

  

Av Mikaela - 1 februari 2011 17:29

Ligger här i sängen, har nyss gjort klart engelskan iallafall det jag kunde göra. Glömde skrivhäftet i skolan, duktiga jag! Har även läst lite på naturen, men går inte sådär jättebra direkt. Får inte in det i huvudet, men får ta en liten paus och läsa några sidor i svenskaboken så länge och ta tag i naturen senare. Roliga inlägg det blir känner jag, men på tal om roligare saker är att i helgen blir det iallafall utgång någon stans med flickorna, vi funderar på karlstad. :) 

 

 Kollar tillbaka på massa minnen, saknar den gamla tiden en aning. Ylva!  

  

Av Mikaela - 1 februari 2011 15:23

Inte varje dag men börjar dagen med en timmes massage, väldigt skönt! :) tur att några i klassen läser massage. Efter det hade vi ingen lärare i bilden så då blev det alltså fyra timmars hål istället för två, så då pratade vi med engelskaläraren och fick jobba hemma istället. Kom hem redan vid ett istället för tjugo i fem vilket är en stor skillnad. Har hunnit sova en timme och en halv och nu ligger jag här och kollar på oc. :) Senare blir det att plugga natur, engelska och svenska.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards