Miiickaan

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mikaela - 4 februari 2011 18:58

Har inte orkat göra mig iordning, det lutar faktiskt mot en hemmakväll för min del. :) Kolla på lets dance &äta chips låter ganska skönt men en aning tråkigt kanske, men får se kanske åker upp till jennifer &dom iallafall. Har fått min nya säng nu, jätteskön! Tog ett kort och märkte att den ser lika liten ut som den jag hade innan men det är den inte, för den är faktiskt hela femton centimeter större. ;)

 

     

 

 

Av Mikaela - 4 februari 2011 16:46

Nu är det äntligen fredag, och den är otroligt efterlängtad! :) ångrar att jag läste så mycket till provet för det hade inte behövts, var inte något av det vi hade läst på i vilket fall. Men får väl hålla tummarna att jag klarade det iallafall, men felfritt var det ju inte så man ska inte hoppas för mycket. Nu har vi även två veckor mer eller mindre ledigt, nästa vecka är projektvecka och det bestämmer vi själva hur vi vill göra, men vi har en del att göra så vi kommer inte ligga på lata sidan. ;) Nej, nu ska jag vila en stund och sen göra mig iordning för kvällen. Vill till karlstad, någon som kör? :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards