Miiickaan

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Mikaela - 7 februari 2011 19:18

Förstår inte att man kan vara så hungrig hela tiden, skulle kunna äta massa onyttigt nu på en gång, men känns som om jag inte har gjort annat än att äta idag. Frukost, skolmat, pommesfrites på bowlingen och sen middag hemma igen, massa mat. Haha, får ge mig! Men dipp och gruka vore ju faktiskt gott. En annan sak som stör mig är den här dumma förkylningen, snuva är så sjukt irriterande så säger bara en sak att nässpray är det bästa som finns för tillfället. Nej, nu kommer bullen så ska inte sitta här längre utan vara social. :) Ni får ha det så fint sålänge!  

  

Av Mikaela - 7 februari 2011 17:42

Sitter här i sängen med datorn i knät, tittade nyss på ett avsnitt av oc. :) Har verkligen kommit in i det igen, älskar programen. Idag var det avsnittet dom firar nyår, jag tror verkligen inte på att så man firar in nyår är så det kommande året kommer att bli. Nog pratat om det, första dagen på projektveckan. Idag jobbade vi med bokföringen som är näst in till klar, vi ska bara lägga till lite som vi kommer att sälja längre fram. Tror vi ligger väldigt bra i tid med projektarbetet iallafall, känns bra! Nu ikväll kommer bullen hit en sväng och gör mig sällskap, trevligt! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards