Miiickaan

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Mikaela - 6 februari 2011 22:21

Kom precis hem, blev pizza med mysiga människor &lite annat istället för att bullen kom och hälsade på. Ska när som helst krypa ner i sängen och sova, imorgon börjar projektveckan och vi har nog en hel del att göra som vi inte vet om. Kommer bli en skön vecka iallafall, nu när vi bestämmer tiderna själva. :)

  

Av Mikaela - 6 februari 2011 15:16

Börjar känna mig lite bättre nu, huvudvärken är näst in till borta. :) kvällen igår var väl okej, vi hade det roligt på förfesten med mycket skratt &allvarligt prat. Nu vet jag iallafall hur allting är, så det är bara att lägga det bakom sig. Funderar på att sova någon timme för känner mig oerhört trött, sen lite senare kommer bullen hit och kollar på solsidan med mig, väldigt längesen vi sågs nu så ska bli trevligt. :)

 

      

Lånade bilden av elinhjärtat. :)  

  

Av Mikaela - 6 februari 2011 12:33

Usch, idag mår jag verkligen inte bra.. Är jättetjock i halsen och huvudvärk som bara den. Nej, ska dra täcket över huvudet och försöka sova. Skriver sen!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards